piątek, 6 lutego 2015

Facet mojego życia, miłość i zakazana namiętność. Odcinek 10..

Ludzie zabijcie mnie.
Jak ja mogłam być tak naiwna.
Mądra Polka po szkodzie!
Gorzka prawda.
Weźcie mnie i oblejcie zimną wodą, żeby mnie otrzeźwić.
Nie zostaje mi nic innego, tylko tłuc tym głupim łbem o ścianę.

Cóż to pożądanie robi z kobiety.
Z wygłodniałej sexu kobiety.

Która nie zdawała sobie z tego sprawy.

Dlaczego ja nie mam instynktu samozachowawczego.

Dlaczego ja nie wyczułam co się święci!

Dlaczego ja się w nim tak mocno zakochałam...

Pomyliłam pożądanie z miłością. Zaczęłam myśleć swoją pochwą a nie głową. Nie przymierzając jak facet kutasem! Ironia losu co nie? Ja dałam się ponieść namiętności... JA!
Chyba nigdy sobie tego nie wybaczę! Dałam się podejść jak naiwne dziecko.
Nieprawdopodobne - facet kiwnął na mnie swoim kutasem a ja poleciałam jak ćma do świeczki.
Nawet nie mam już czym płakać nad sobą...

Bo to o  czym do tej pory przeczytaliście, to czubek góry lodowej. Posłuchajcie zatem dalej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz