czwartek, 5 lutego 2015

Facet mojego życia, miłość i zakazana namiętność. Odcinek 1.

To była miłość mojego życia..... Facet mojego życia i na całe życie... Super namiętność. Zakazana namiętność. Napiętnowana... :-O

Ale od początku!!!

Kilka słów o sobie. Nazywam się Joanna. Dla przyjaciół (czy ja ich mam? raczej dla znajomych) Aśka.  Jestem szarą myszką. Tak o sobie myślę. Nie jestem ładna. Mam różową cerę, nie o pięknym, brzoskwiniowym odcieniu, tylko różową, jak prosiaczek. Szare włosy, średnio - długie. Jedynie w lato trochę się przebarwiają i robią się "złote" hahaha! Oczy niebieskie ale nie takie: wód błękity, tylko takie sobie, małe oczka, z opadającymi powiekami. Mam trochę "kochanego" ciała, którego nigdy ponoś za dużo. Jestem dość wysoka ale co z tego - koszykówki nie uprawiam, nie aż tak wysoka. Chodząca przeciętność.

I tu nagle szara myszka, któregoś pięknego (pechowego :-/ ), wiosennego dnia, ujrzała faceta jak z marzeń. Faceta swojego życia! Takiego, jakiego nigdy nie będzie mieć... :-(

A zaczęło się tak...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz