środa, 31 grudnia 2014

Sex & Drugs & Rock & Roll. Odcinek 9.

- Aga jesteś?
- Tak, w kuchni sobie siedzę. - Przyszedł. No to sobie parę spraw wyjaśnimy.
Zapadła niezręczna cisza. Chyba żadne z nas nie wiedziało jak zacząć tę rozmowę. Chyba obawialiśmy się, że wszystko utrudnimy.

- To ja jednak zacznę - miejmy to już za sobą. - Prokurator wziął trud przerwania ciszy na siebie.
- Oczywiście! W końcu to ty tu przyszedłeś - chyba w konkretnym celu. - Wolałabym, żeby celem tym był ognisty, gorący sex. Pieprzenie się do rana i potem od nowa - kurde przecież on jest w tym taki dobry... Niestety, zapowiadało się na trudną rozmowę...

- Chciałbym wyjaśnić trzy kwestie, które od jakiegoś czasu mnie męczą. Pierwsza to powód, dla którego wyglądasz dzisiaj tak fatalnie. Druga to wygląd twoich rąk! Trzecia to owa feralna sobota - byłaś wtedy dziwnie rozluźniona ale ja nie poczułem alkoholu a byłem, oj tak, bardzo blisko ciebie!!! Niestety nie były to sprawy, o których chciałabym rozmawiać ale chyba trzeba było to wreszcie wyjaśnić i oczyścić atmosferę. Aga! Trzeba stawić temu czoło - niech się dzieje co chce!

- Po kolei mam wyjaśniać czy mogę wybrać dowolny temat. - Spytałam z przekąsem.
- Jak wolisz - słucham. - Oschle stwierdził dupek prokurator.

- Zatem zacznę od pierwszego. Mój dzisiejszy wygląd spowodowany jest dwudniowym polowaniem na dilerów narkotyków w szkołach w centrum. Z chłopakami mieliśmy tylko czas wyskoczyć na siusiu i kupić kawę. Całe 48 godzin obławy, zakończone sukcesem! Wprawdzie grube ryby oczywiście nie zostały schwytane ale na całe złapane towarzystwo mamy full dowodów.

- Drugi... Drugi to kwestia, której wolałabym już nigdy nie wspominać ale chyba muszę. Jest to dla mnie trudny i traumatyczny temat. Widziałeś jak wyglądają moje ręce. Pewnie się domyślasz, skąd ten efekt. Zrost na zroście i zrostem pogania.  A wszystkie zrosty spowodowane ćpaniem. Tak! Jestem narkomanką...

- Kurwa jego mać pierdolona! Wiedziałem! Wiedziałem!!! Kurwa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz