poniedziałek, 12 października 2015

Eksperyment seksualnyna samej sobie odc.10.

Wszystko się skończyło...................



A właściwie wszystko się zaczęło!!!


Przygoda z kurierem zakończona.
Zaczęte nowe życie z własnym facetem.
Zmieniłam miejsce zamieszkania, pracę, miasto...........

Zaczęłam nowe życie ze starym facetem.

Powitanie było gorące i namiętne.

Opiszę je w kolejnym poście, jak już uporam się z wypakowywaniem gratów w nowym loku.

Ale zdradzę wam na zachętę, że będzie się działo...

I u mnie, i u sąsiadów! Gdyż zamieszkałam bardzo wysoko, w szklanym domu, z widokiem na równie szklany dom! I jeżeli ktoś nie zgasi światła i nie zasłoni zasłon, to widać wszystko........... A dzieje się!!!!!!!!!!!!

Np. u tego przystojniaka z przeciwka...........gorący towar, pełen mocy seksualnych, jak zauważyłam!

Ale to opowieść na innego posta, na inną historię............

Jego tytuł:.................myślę nad nim...

Na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz