niedziela, 12 marca 2017

S & D & RR. cd. 1.

Ryży Wiesiek ścisnął gumką moje przedramię. Wsysnął do strzykawki narkotyk i szykował się, żeby mi go podać.
Kurde Stefan gdzie są twoi chłopcy. Mam przerąbane, jak wezmę działkę... Wiem, sama wzięłam na siebie to ryzyko. Gdyby Stary wiedział, jak chcę to rozegrać, nigdy by mi nie pozwolił... Co robić...

Poczułam ukłucie. Igła przecięła skórę. Wbiła się w żyłę. Zaraz Ryży Wiesiek wpuści mi to świństwo do środka i sama nie wiem co będzie... Mój koniec? Poczułam falę spokoju, rozkoszy... Jak mi dobrze...

POLICJA! Na podłogę! Ręce na głowę!

Kto tak krzyczy? To rzeczywiste czy mi się śni?

Ujrzałam pełno czarnych postaci. Ktoś we mnie celował. Ktoś drugi powalił mnie na podłogę, kopnął w nogi. Nie mogłam ruszyć rękoma...

- Szefie, to jeden z naszych. - Usłyszałam jak zza ściany. - Kilka czarnych postaci spojrzało w moją stronę? Chyba mam zwidy?
- Pierdolisz? Kto? Ona? - Usłyszałam czyjś warkot.
- Tak, ona! To laska Starego. Na pewno! Niedawno wróciła do firmy. - Czarny ktoś coś gadał. O kim?

Odlatuję......... Jestem na Krecie. Tak, na tej wyspie. Słoneczko świeci... Cieplutko... Miło ale jakoś twardo... Chyba to okres wakacyjny, bo słyszę dużo polskiej gadki... Podchodzi do mnie jakiś miły Grek. Gada po polsku!
- Trzeźwieje. Wyłaź! Idziemy! - Dlaczego on tak krzyczy! Na mnie krzyczy ale dlaczego? Przecież ja tylko leżę grzecznie i się opalam w słoneczku... Tylko leżak jakiś taki twardy... I kraty na plaży?! Kraty?! Skąd kraty?! Grek gdzieś mnie prowadzi. Plaża przekształciła się w korytarz. Drzwi...

- Siadaj! Jesteś zatrzymana za zażywanie narkotyków. - Ktoś w tej Grecji do mnie gada po polsku ale ja nie rozumiem czego ode mnie chce. Jakie zażywanie?! Chcę przetrzeć oczy, bo pieką mnie od tego greckiego słońca ale nie mogą nimi ruszyć...
- Rozkuj ją Paweł. - Znajoma twarz w tej Grecji. Nareszcie!
- Za boga chińskiego! Nie, Stary! Jest zatrzymana na gorącym uczynku a tego się nie wybacza w tej firmie dopóki ja tu jestem! - O co kaman???!!! Jesu jak mi łeb pęka!!! Zaraz mi z niego wyskoczy smok!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz