sobota, 22 października 2016

To był tylko sex.9.

Godzina 02:37...

SMS

"musz przyzn ze teskie za twoim cialem to siniejsz ode mnie. Obiecu byc grzeczNy!!! Imprez grill.  Pojdz ze ma prosze... Ja napr/;ls;kdcjvn;a"

Spojrzałam na wyświetlacz, choć wiedziałam od kogo to - Jerzy West...

Co ja mam o tym myśleć... Jak tu zasnąć?!

02:51
SMS
"czy ja wyslalem do ciebie smsa"


02:53

SMS
"ku...wa jednak poszlo mam przesrane ja napr/jxioojx"

08:49

Po nieprzespanej nocy...
SMS
"Przepraszam za nocne sms-y! Mam nadzieję, że ich nie czytałaś... Jeżeli tak, to wybacz! Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie... Upiłem się, nie kontrolowałem co robię. Uszanuję każdą Twoją decyzję... Jerzy."

Nie przespałam tej nocy pełnej godziny. Kurwa ja też tęsknię za nim. Za dotykiem jego rąk, palców, za językiem, penisem. Nie chciałam tego przyznać ale tak jest. Obawiam się jednak, że potraktuje mnie jak łatwą zdobycz, jak ... A to nie tak. Ja realizowałam swoje potrzeby podrywając facetów a nie - byłam łatwa... Czy on zaprasza mnie na imprezę, bo chce mnie zaciągnąć do łóżka, czy faktycznie chce ze mną być? A czego ja chcę? Seksu z nim na pewno. Ale na moich zasadach. Czy to aby normalne? Co ja mam mu odpowiedzieć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz